16 januari in de omgeving van Praia da Falésia
Tijdens de wandeling bij Praia de Falésia hadden we prachtig wandelweer. De koffie werd geserveerd bij Restaurant Flôr do Mar, waar we al om half 10 op het terras in de zon konden zitten.
Daarna vertrok de hele groep richting kust om vandaar naar het oosten te lopen. Het traject bood voor elk wat wils: langs de rand van de spectaculaire kliffen, met veel klimmen en dalen, of wat verder landinwaarts door de bossen waar het pad niet zo onduleerde. Al gauw vormde de groep een lang lint, heel lang. Het leek haast meer een gezellige praatclub dan een wandelclub.

Bij een van de afgangen naar het strand werd de groepsfoto gemaakt. Een groot deel van de mensen (22) koos vandaar de weg terug naar het beginpunt. De anderen liepen nog een flink stuk over het strand richting Vilamoura om vervolgens terug te keren  over de kliffen en over een camperparking, door de bossen en terug naar het beginpunt.

De lunch werd genoten in Chinees Restaurant "Pine View" met wel 7 verschillende heerlijke gerechten.
De voorzitter noemde in z'n toespraak enkele zieken in de gelederen. En verder werden de voorlopers weer bedankt met elk een fles wijn.

De foto's hieronder werden dit keer allemaal gemaakt door Gerty en geven een impressie van de wandeling: klik op een willekeurige foto en er gaat een nieuw venster open. In dat venster kunt u met de pijltjes links en rechts door deze foto's bladeren. Rechtsonder staat het "kruisje" om het fotovenster weer te sluiten.
Voorlopers : Wilma / Hans
afstand/duur : 8,5 km / 2,5 uur