In verband met de slechte weersvoorspelling hebben we de wandeling bij Silves daags tevoren afgezegd. De dag begon met hevige plensbuien maar later in de ochtend werd het toch droog en kwam de zon zelfs nog een beetje door. Achteraf gezien had de wandeling door kunnen gaan, maar ja gedane zaken nemen geen keer. De wandeling blijft op het programma staan voor een volgende keer, waarschijnlijk in mei 2017 . Om 13.30 verzamelden zich 20 leden voor de lunch in Casa Velha in Silves, een echt Portugees restaurant. Als voorgerecht waren er zelfs garnalen die gretig aftrek vonden.  En ook de diverse hoofdgerechten mochten er zijn. Het feit dat we niet gewandeld hadden deed geen afbreuk aan de sfeer tijdens de laatste lunch van de club in 2016, die was weer heel gezellig.

We zoeken nu nog voorlopers voor de maand juni 2017 en natuurlijk het volgende wandelseizoen vanaf september. Graag opgave aan Hans Wijnen of ondergetekenden.

Iedereen nog prettige dagen Kerstdagen gewenst en een gezond 2017.

Aad en Anita Houweling

Ondanks het niet lopen van de wandeling wist Leo toch nog drie foto's aan te leveren die hij tijdens de lunch maakte met een oude telefoon. Bedankt, Leo!
14 december in Silves
Voorlopers : Theo & Aad